dijous, 15 de gener del 2015

Arribem a l'illa "N" zona oest

Hola,

Som els alumnes de 6è B. Estem molt contents d'haver arribat a l'illa N. Estem situats a la zona oest de l'illa. Els nostres companys de 6è A ocupen la zona est. Esperem gaudir de l'illa, l'entorn i de totes les aventures!!

A continuació us expliquem com ha estat la nostra arribada a l'illa.

ARRIBADA A L’ILLA “N” DE L’ARXIPÈLAG BONGOH

Tot va començar un dia de tardor, quan els alumnes de 6è B vam anar d’excursió a Vilanova.  Quan vam arribar ens van dir que dinaríem a la vora de la platja.  De sobte, vam sentir un soroll que venia de sota l’aigua i poc després va aparèixer un submarí, es va obrir la porta i ens va saludar en Rodaminah.  Ens va dir que ens portaria fins a l’illa N de l’arxipèlag Bongoh, i així va començar el nostre viatge.
Ens vam enfonsar dins el mar, i els fons marí era meravellós, s’hi podia veure molts peixos.  Al cap d’una estona, en Rodaminah ens va avisar que hi havia taurons, tots ens vam espantar i vam fer un crit, els taurons estaven molt a prop i els havíem d’anar esquivant, fins que vam aconseguir despistar-los.  Mitja hora més tard, anàvem molt tranquils continuant el nostre viatge i en un tres i no res  tot era fosc, ens vam tornar a espantar perquè a més sentíem un soroll molt estrany;  de sobte alguna cosa es va obrir i ens vàrem adonar que estàvem dins la panxa d’una balena.  Tot estava ple d’aigua, fins i tot hi havia espines de peixos i feia una mica de fàstic.  Allà hi vam passat tota una nit, al matí ens pensàvem que no sortiríem d’allà fins que vam notar una pressió que ens tirava cap amunt i de sobte vam sortir disparats cap enlaire.  Per fi havíem sortit de la panxa de la balena.  Vam tornar a entrar a l’aigua i vam veure uns pops molt bonics, però, mentre els observàvem, ens van tirar tota la tinta i no hi tornàvem a veure gens, vam desorientar-nos i ens vam enfonsar cap al fons del mar.  El motor no arrancava i no trobàvem cap solució, fins que ens vam apropar a la finestra i vam veure uns dofins preciosos, els vam demanar que ens portessin cap a l’illa N, que ja hi estàvem ben a prop.  Ens hi van acompanyar, el viatge amb els dofins havia sigut molt divertit.

Per fi, havíem arribat a l’oest de l’illa N.

Publish at Calameo or read more publications.

Seguim en contacte companys!!!